Zwroty i reklamacje w sklepie 3Dekorator.pl
1. Prawo do odstąpienia od umowy (zwrot)
1.1. Klient, będący konsumentem, ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego produktu.
1.2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, klient musi poinformować sklep 3Dekorator.pl o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Oświadczenie można wysłać:
- w formie elektronicznej na adres e-mail: 3Dekorator@gmail.com,
- w formie pisemnej na adres siedziby wskazany w korespondencji sklepu.
1.3. Klient może skorzystać z przykładowego wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie sklepu, jednak nie jest to obowiązkowe.
1.4. Zwrot produktu powinien nastąpić w terminie do 14 dni od dnia poinformowania sklepu o odstąpieniu od umowy. Koszt odesłania produktu ponosi klient, chyba że sklep wyraźnie zaoferował pokrycie tych kosztów.
1.5. Zwracany produkt musi być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
1.6. Sklep 3Dekorator.pl zwróci wszystkie otrzymane od klienta płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez klienta innego sposobu dostawy niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez sklep), w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwróconego produktu lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
1.7. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez klienta w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. Sklep nie pobiera żadnych opłat związanych ze zwrotem.
2. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
2.1. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w odniesieniu do umów:
- dotyczących produktów, które po dostarczeniu zostały nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- dotyczących produktów o krótkim terminie przydatności lub które ulegają szybkiemu zepsuciu.
3. Reklamacje
3.1. W przypadku stwierdzenia wad fizycznych produktów lub niezgodności z umową, klient ma prawo złożyć reklamację na zakupiony produkt. Reklamacje można zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: 3Dekorator@gmail.com lub pisemnie na adres wskazany przez sklep.
3.2. Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko klienta,
- numer zamówienia,
- opis wady lub niezgodności produktu z umową,
- zdjęcia produktu.
3.3. Sklep 3Dekorator.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania. O wyniku reklamacji klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.
3.4. W przypadku uznania reklamacji, sklep może:
- naprawić wadliwy produkt,
- wymienić produkt na nowy,
- obniżyć cenę produktu,
- przyjąć zwrot produktu i zwrócić pełną kwotę zapłaconą przez klienta.
4. Zwrot kosztów w przypadku reklamacji
4.1. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty odesłania wadliwego produktu zostaną zwrócone klientowi przez sklep 3Dekorator.pl.
4.2. Zwrot środków w ramach reklamacji zostanie dokonany w ciągu 14 dni od dnia uznania reklamacji, przy użyciu tej samej metody płatności, której klient użył podczas zakupu, chyba że klient wyrazi zgodę na inne rozwiązanie.
5. Kontakt
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów lub reklamacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta:
-
Adres e-mail: 3Dekorator@gmail.com